tisdag 7 februari 2012

((( 1))) Del Zotto, En riktig Rangers hjälte




Del Zotto var en av de stora bakom söndagens 5-2 seger hemma över Philadelphia. Hans mål kom bara 36 sekunder efter att gästerna kvitterat. Det var målet som kom att visa vägen mot ännu en tung seger för Rangers. Jag fick ett underbart uppspel från Anisimov och Gaborik jag hade bara att finna lite yta så var målet ett faktum, menar Del Zotto. Jag har blivit hetare och säkrare och prickar allt oftare mål, menar Del Zotto.


Del Zotto skriver på sitt Sociala nätverk Twitter. ””Jag ska inte sitta här och påstå att vi inte längtar efter varje ny match. Men när vi vet att nästa match är Philadelphia, då tänder vi alla till extra mycket. Sedan den dagen jag kom hit är det ett faktum. Och att de slog ut oss ur slutspelet för 2 år sedan gör ingenting bättre för dem. Men det är också roliga och intensiva matcher att spela. Matcher vi alltid längtar efter.
Blueshirts United

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar