onsdag 8 februari 2012

(((4))) Tung förlust för våra hjältar, Twitterkommentarer

Jag hamnade precis framför deras forward och skulle stoppa honom. Då knuffade han in mig i deras målvakt ((Martin Brodeur)) Jag förstår inte alls domslutet. Det är för mig obegripligt. Det var ett regelrätt mål och matchen skulle gått till övertid, det var 3 sekunder kvar. Det var ett feldomslut som naturligtvis är väldigt frustrerande. Hade jag gjort något fel medvetet, hade jag nu varit tyst.
((Marian Gaborik))

Jag hatar verkligen att förlora mot just Devils och hur vi förlorar spelar ingen roll. Vi tog greppet i tredje perioden och var verkligen på gång. Vi hade verkligen många chanser men tyvärr Martin Brodeur hade verkligen sin dag. Vi får nu inte tappa modet utan vi måste upp igen.
((Marc Staal))

Vi mötte ett lag vi gärna besegrar. Vi lyckades inte i dag, vi förlorade med matchens enda gjorda mål, tyvärr. Vi måste nu upp igen inför kommande matcher. Det finnas inte plats för att bli bedrövad över det här. Vi måste dock skärpa till vårt spel i 4 mot 5 situationer och det ordentligt.
((Henrik Lundqvist))

/BLUESHIRTSUNITED

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar